piątek, 21 czerwca 2013

Krzysztof i Grzegorz Miętus

Hej:) 
Chyba każdą notkę będę zaczynała przeprosinami. Znowu zaniedbałam pisanie więc
p r z e p r a s z a m. :) 
Koniec szkoły więc myślę że uda mi się pisać tutaj częściej. :) 

Oto dzisiejsze autografy od przesympatycznych braci: 

1) GRZEGORZ MIĘTUS



Grzegorz Miętus (ur. 20 lutego 1993 w Zakopanem) – polski skoczek narciarski, reprezentant Klubu Sportowego Start Krokiew Zakopane, młodszy brat Krzysztofa Miętusa.
(www.wikipedia.org)


2) KRZYSZTOF MIĘTUS



i mój ulubiony... (w rzeczywistości podpis jest dużo bardziej widoczny!)


Krzysztof Miętus (ur. 8 marca 1991 w Zakopanem) – polski skoczek narciarski, zawodnik klubu AZS AWF Kraków Zakopane, młodzieżowy reprezentant Polski w sezonie 2008/09. Starszy brat innego skoczka, Grzegorza Miętusa. Reprezentant Polski na zimowych igrzyskach olimpijskich w Vancouver w 2010. Mieszka w Dzianiszu.
(www.wikipedia.org)


Autografy zdobyłam poprzez napisanie wiadomości do Krzysia na jednym z portali społecznościowych. Nie chcę mówić jednak gdzie dokładnie. 

__________________________________________________

Jeśli macie jakieś pytania, przypominam że można kierować je tutaj:
z-milosci-do-skokow@wp.pl
Zapraszam do zaobserwowania. Możecie również podać swoje blogi w komentarzach, chętnie je odwiedzę. :)

Dzięki za każdy komentarz,
Agata.


PS. Wybiera się ktoś z Was do Wisły? :) Macie już bilety? Jeśli tak to na który sektor? :)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję! Ja się wybieram,a ty? Sektor B1 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja również, sektor A4 :)

      Usuń
    2. Ja pierwszy raz będę *.* I się cieszę na maksa :D Tylko muszę przejechać 516 km ;(

      Usuń
    3. Ja też pierwszy raz:) Ja coś koło 360km, ale myślę że nawet ta droga jest tego warta. :)

      Usuń
    4. Taaa, nic nie zastąpi tej radości, że zobaczysz skoczka narciarskiego :D
      Wpadnij na mojego bloga ^^ Również o autografach skoczków :)

      Usuń
    5. Właśnie go czytam. :)

      Usuń
  2. Wow! Gratuluję zdobyczy! Uwielbiam Krzyśka Miętusa ;)
    Też planuję wysłać do niego prośbę o autograf, ale na adres AZS'u Zakopane, bo jakoś nie mam śmiałości na fejsie ;)
    Ja również zbieram autografy, chociaż ostatnimi czasy trochę to zaniedbałam. Jednak ostatnio po raz pierwszy oprócz podpisanej kartki dostałam list. I to od nie byle kogo- Kamila Stocha! Możesz sobie wyobrazić moją radość, gdy otworzyłam kopertę. ;)

    Jeżeli interesujesz się skokami, to może zainteresuje Cię mój blog: onlymycreativity.blogspot.com
    Jak znajdziesz czas to przeczytaj i podziel się spostrzeżeniami w komentarzu.
    Pozdrawiam i zyczę wypchanej skrzynki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nie ma co się bać, Krzysiu jest przesympatyczny. :)
      Wow! list od Kamila? Aż trudno uwierzyć, no ale w końcu marzenia się spełniają. :) Można wiedzieć co napisał Ci w liście?
      Pozdrawiam i oczywiście zajrzę na bloga. :)

      Usuń
  3. Gratuluję !
    Dodałam Cię do obserwowanych, liczę na to samo :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Zapraszam do mnie :) Dopiero zaczynam :)
    http://mojeautografyy.blogspot.com/
    + Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej;) Właśnie zamierzałam napisać do Titusa ale nie wiem, które jego konto jest prawdziwe, możesz wyslac link?
    To ja 93dori93 z tt ;)

    OdpowiedzUsuń