poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Norweski Związek Narciarski

Cześć. :) 
Po długiej nieobecności powracam i to hmm... w wielkim stylu można powiedzieć. 
Myślałam że podczas wakacji będę miała więcej czasu na dodawanie notek, a okazało się zupełnie odwrotnie. Mam nadzieję jednak że ciągle interesuje Was moja kolekcja i nie wykreśliliście mojego bloga z listy obserwowanych. :)

Dzisiaj znalazłam w skrzynce dwie wypchane koperty. Rozpoznałam w nich wysłane dawno temu koperty zwrotne do Toma Hilde i Bjorna Einara Romorena. :) 
Wysyłałam listy na adres Norweskiego Związku Narciarskiego, który baardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Myślę że to przez moją małą sugestię, że chcę zdobyć jak najwięcej autografów norweskich zawodników, dostałam aż... 34 autografy (18 zawodników, niektóre się powtarzają.) 
Cieszy mnie też fakt że prawie wszystkie podpisy są ORYGINALNE, nadrukiem jest tylko jeden z autografów Skletta. :) 
Kolejnym plusem jest to że nie dodawałam kuponu IRC.

1) GYDA ENGER x2



2) MAREN LUNDBY x2



3) ANETTE SAGEN x2



4) TOM HILDE 



5) BJORN EINAR ROMOREN x2



6) RUNE VELTA x2



7) ANDERS JACOBSEN x2



8) LINE JAHR x2



9) SYNNE STEEN-HANSEN x2



10) OLE MARIUS INGVALDSEN x2 



11) ANDERS FANNEMEL 



12) VEGARD HAUKOE SKLETT x2





13) JOHAN MARTIN BRANDT x2



14) VEGARD SWENSEN x2



15) ATLE PEDERSEN RONSEN x2



16) ROBERT JOHANSSON x2



17) KENNETH GANGNES



18) JENNY SYNNOVE HAGEMOEN x2



Adres na który wysłałam prośbę to: 

Norges Skiforbund
Ullevaal stadion
0840 Oslo
Norwegia

Mam nadzieję że notka była przydatna i wkrótce Wasze kolekcje zostaną powiększone! :)
W następnej notce pochwalę się swoimi zdobyczami z LGP w Wiśle.

__________________________________________________

Jeśli macie jakieś pytania, przypominam że można kierować je tutaj:
Zapraszam do zaobserwowania. Możecie również podać swoje blogi w komentarzach, chętnie je odwiedzę. :)

Dzięki za każdy komentarz,
Agata


14 komentarzy:

  1. Gratulacje, dodaje do ulubionych :)
    zapraszam do mnie : http://autografy-klaudii26.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz gratuluje;D Świetna kolekcja;))
    A mam takie pytanie, za ile kupowałaś znaczki? Bo podejrzewam, że to nie moga byc takie normalne jeśli chodzi o koperte zwrotna ,nie?
    Pozdrawiam!;)
    PS. Lądujesz w obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kopertę zwrotną nie naklejałam żadnych znaczków! :) Zwykła, złożona i włożona do środka koperta :)

      Usuń
  3. OMG! Zapisuję sobie adres, piszę list i wysyłam! Tyle autografów *o*
    Jedno pytanie: listy pisałaś w języku angielskim? Czy po norwesku? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po angielsku :)
      powodzenia!

      Usuń
    2. Nie dziękuję :). Najpierw muszę coś wymyślić, napisać i dopiero potem wysłać :D

      Usuń
  4. gratuluję tez wysłałam list do nich czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń