piątek, 20 września 2013

LGP Wisła 2013

Cześć :)
Dzisiaj tak jak obiecałam chciałabym Wam pokazać swoje zdobycze z Wisły. Nie narzekam, jest ich całkiem sporo. Wstawiam tu tylko podpisane zdjęcia, kiedyś zrobię jeszcze notkę z podpisami z zeszytu.

1. KAAREL NURMSALU


2. DANNY QUECK 
(podpisu prawie nie widać, bo Danny użył nie mojego mazaka, który na papierze fotograficznym szybko się rozmazał)


3. KRZYSZTOF MIĘTUS


4. KAMIL STOCH


5. KAMIL STOCH 2 :)


6. TAKU TAKEUCHI


7. NORIAKI KASAI


8. ANDREAS KOFLER


9. DAIKI ITO


10. ANDREAS WANK


+gratulacje za 4 miejsce :)


11. RICHARD FREITAG


12. ANDREAS WELLINGER


13. KRZYSZTOF MIĘTUS


14. LAURI ASIKAINEN


15. JANNE AHONEN
(wymarzony! strasznie poczułam się wyróżniona gdy schodził ze skoczni i zatrzymał się tylko przy mnie.:))


16. VINCENT DESCOMBES SEVOIE


17. SEVERIN FREUND


18. KARL GEIGER


19. ANDREA MORASSI


20. GREGOR DESCHWANDEN 


21. SIMON AMMANN


22. STEFAN KRAFT


23. VLADIMIR ZOGRAFSKI
(poprosił mnie żebym sama napisała swoje imię, ale jakoś Go przekonałam żeby sam spróbował☺)


24. MANUEL FETTNER


25. ANDREAS STJERNEN


26. MICHAEL HAYBOECK


27. RUNE VELTA


28. MACIEJ KOT


29. ANDERS FANNEMEL
(wygląda jak "For Agatka", prawda?☺)


30. TOM HILDE


31. KLEMENS MURAŃKA


32. PIOTR ŻYŁA


33. DAWID KUBACKI


34. MATJAZ PUNGERTAR 


35. STEFAN HULA


36. BARTEK KŁUSEK


37. PETER PREVC


38. JAKA HVALA


39. ROMAN KOUDELKA
(Romanowi podobało się zdjęcie które wybrałam ☺)


40. JAN MATURA
("For Gata" ☺)


Mam nadzieję że Was nie zanudziłam:) 
__________________________________________________

Jeśli macie jakieś pytania, przypominam że można kierować je tutaj:
Zapraszam do zaobserwowania. Możecie również podać swoje blogi w komentarzach, chętnie je odwiedzę. :)

Dzięki za każdy komentarz,
Agata

15 komentarzy:

  1. Super, że udało ci się zdobyć od niektórych z dedykacją. GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje uwielbiam skoki :) i aż Ci zazdroszczę tych podpisów. Szczególnie, że są z Wisły, a ja tak blisko mieszkam hehehe w końcu jednak się zmobilizuję i pojadę na skoki w najbliższym czasie :) pozdrawiam
    http://ciekawepodpisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie dużo!! :D
    gratuluję i zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleś się obłowiła! :D Gratulacje wielkie! Od Wanka mi się najbardziej podoba, haha :) Jak będziesz mieć chwilkę, zapraszam grafyfanki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no no, świetne zbiory w tak krótkim czasie :)
    To był pracowity weekend, wiem coś o tym hehe :P
    Bardzo podoba mi się zdjęcie Kamila, które wybrałaś :)
    Super że udało się zdobyc od niektórych dedykacje :)
    Zapraszam do siebie ( dopiero zaczynam):
    http://autografy-skijumping.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! :)

    Prowadzisz mega-ciekawy blog, zazdroszczę Ci tylu wspaniałych autografów!
    Jeśli nie masz nic przeciwko, dodaję Cię do linków u mnie: http://niebo-nie-jest-granica.blogspot.com/

    Mam nadzieję, że nie zawiesiłaś bloga? Bo chciałabym coś jeszcze u Ciebie poczytać! ;)

    xoxoxoxo,
    Angelika JJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawiesiłam :) Po prostu teraz mam mniej czasu na pisanie dlatego trochę go zaniedbałam, ale mam nadzieję że niedługo wszystko ruszy ponownie. :)

      Usuń
  7. Matko zazdroszczę Ci TYLU autografów!
    Jak długo je kolekcjonujesz, że ich aż tak dużo?

    Pozdrawiam Milena
    Zapraszam też do mnie
    http://jatyskoki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś koło roku :) Jednak dla mnie ta Wisła była wielką kopalnią autografów ;)
      Pozdrawiam i zajrzę oczywiście :)

      Usuń
  8. zazdraszczam jak nie wiem :( gdzie mieszkasz, jeśli mogę spytac?

    OdpowiedzUsuń
  9. "for Gata" jakie urocze :))
    jesteś moją imienniczką, więc tym chętniej przeglądałam Twoje autografy, szczególnie te z dedykacją :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rozumiem, że to kartki od nich tak? :D a nie Twoje wydrukowane zdjęcia? ^^
    Bo tak sie zastanawiam, czy jak będę jechać teraz do Harrachova, to drukować zdjęcia czy może mają swoje kartki przy sobie :D

    OdpowiedzUsuń