środa, 10 kwietnia 2013

Andreas Wellinger

Cześć. :)
Pierwszym autografem, który dowiecie się jak zdobyć będzie autograf młodego Niemca - Andreasa Wellingera. Dlaczego akurat Jego wybrałam jako pierwszego? Sama nie wiem. Autograf otrzymałam dzisiaj i do tej pory jestem po prostu przeszczęśliwa.
Najbardziej ucieszyła mnie jednak dedykacja, bo nie spodziewałam się że Andi wysłucha moją prośbę. :)




Andreas Wellinger (ur. 28 sierpnia 1995 w Ruhpolding) – niemiecki skoczek narciarski, wcześniej kombinator norweski, reprezentant klubu SC Ruhpolding, członek kadry narodowej, drużynowy złoty medalista Zimowych Igrzysk Olimpijskich Młodzieży 2012, brązowy medalista Mistrzostw Świata Juniorów 2013.
www.wikipedia.org


Zastanawiałam się czy mogę podać tutaj adres, ale skoro Andi sam go rozpowszechnia i daje w odpowiedzi każdemu kto do Niego napisze to pomyślałam - dlaczego nie? ;)

Zdobyłam go poprzez napisanie na prywatny profil skoczka: TUTAJ
W odpowiedzi otrzymałam adres, na który należy kierować prośby: 

Andreas Wellinger
Bithlonzentrum 1
83324 Ruhpolding
GERMANY


Do prośby dołączyłam tylko kopertę zwrotną - bez kuponu IRC. Autograf otrzymałam jednak w innej kopercie (ze względu na rozmiar autografu - moja koperta była za wielka:)). List był wysłany priorrytetem. Data na kopercie to 08.04.2013r.

Po wysłaniu prośby, na odpowiedź czekałam około miesiąc. 
__________________________________________________

Mam nadzieję że notka była pomocna. :)
Jeśli macie jakieś pytania, przypominam że można kierować je tutaj: 

Zapraszam do zaobserwowania. Możecie również podać swoje blogi w komentarzach, chętnie je odwiedzę. :)

Dzięki za każdy komentarz, 
Agata. 

9 komentarzy:

  1. Welli <3 Śliczną kartkę ci wysłał, a ta dedykacja to asdfghjkl
    Świetnie to opisałaś i w ogóle super, że założyłaś takiego bloga, bo wiele osób niemogących być na zawodach, marzy o autografie idola i dzięki Tobie będzie mieć możliwość zrealizowania marzenia.
    Będę tu wpadać, oby tak dalej, Agatka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Właśnie o to chodzi, żeby pomóc tym, którzy nie mogą jeździć na zawody. Sama nie za często mam taką okazję, a marzenia trzeba spełniać! :)

      Usuń
  2. Wpadłam na bloga przez tt :) Muszę przyznać, że pomysł prowadzenia bloga jak i wspierania innych fanów skoków narciarski uważam za trafiony!
    Gratuluje wytrwałości i powodzenia w zdobywaniu innych łowców autografów xD

    Pozdrawiam!
    http://milosci-nie-oszukasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam skoki !:D

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    stone-iron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kochamskokiibieginarciarskie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. SKOKInews.com - Skoki narciarskie - Nasza i Wasza Pasja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ! Świetny blog. Na serio nie trzeba kuponu IRC? Przecież to jest jeden z popularnych skoczków i to wysyłanie to go trochę kosztuje

    OdpowiedzUsuń
  7. A co z tymi znaczkami? Nakleja się go tylko na kopertę zwrotną, tak? Na tą zwykłą nic, tylko się ją adresuje i do środka wkłada kupon IRC?

    OdpowiedzUsuń