czwartek, 18 kwietnia 2013

Thomas Morgenstern

Cześć. :)
W sumie weekend dla mnie się już rozpoczął, bo jutro zamiast lekcji mam konkurs. :) Dlatego właśnie znalazłam chwilkę czasu żeby zaprezentować Wam kolejny autograf z mojej kolekcji. Będzie nim podpis Thomasa Morgensterna. 





Thomas Morgenstern (ur. 30 października 1986 w Spittal an der Drau) – austriacki skoczek narciarski, trzykrotny mistrz olimpijski, ośmiokrotny mistrz świata, dwukrotny mistrz świata w lotach, trzykrotny mistrz świata juniorów. Dwukrotny zdobywca Pucharu Świata 2007/2008 oraz 2010/2011. Zwycięzca 59. Turnieju Czterech Skoczni (sezon 2010/2011).
www.wikipedia.org

Więc, jak widzicie od Thomasa dostałam dwa autografy. Niestety na żadnym nie ma dedykacji. Odpowiedź przyszła jednak już po tygodniu od czasu wysłania listu! :) 

Adres znajdziecie na Jego oficjalnej stronie w zakładce 'KONTAKT' 

Thomas Morgenstern
ANSCHRIFT Eichenweg 15
 9851 Lieserbrücke
AUSTRIA

I tutaj podobna sytuacja jak u Martina Kocha. Ja wysyłałam prośbę do Thomasa około rok temu. Nie dodawałam kuponu IRC. Jednak został dodany wpis, że należy ten kupon dołączyć. 

__________________________________________________

I teraz mała samochwałka. :) 
Pamiętacie konkurs na oficjalnej stronie Thomasa na facebooku? :) 


__________________________________________________

Może niektórzy z Was brali w nim udział. :) 
Mi się udało otrzymać pewne wyróżnienie. 
Samej wiewiórki nie wygrałam, ale Thomas napisał że za to, że to właśnie JA dodałam komentarz o numerze 22.222 dostanę od niego niespodziankę. :)


Niespodzianką były dwie pary okularów i dwa autografy (więc mam już 4, hehe). 



__________________________________________________

Dobra, na dzisiaj to już wszystko. :) 
Bardzo mi miło że jest już 9 obserwatorów - dziękuję Wam wszystkim. ;) 

Jeśli macie jakieś pytania, przypominam że można kierować je tutaj:
z-milosci-do-skokow@wp.pl

Zapraszam do zaobserwowania. Możecie również podać swoje blogi w komentarzach, chętnie je odwiedzę. :)

Dzięki za każdy komentarz,
Agata.

2 komentarze:

  1. Wielkie gratulacje! Nie codziennie dostaje się okulary od Morgensterna. ;)
    Pozdro, KubaK

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu jakoś...nie wiem, za Thomasem nie przepadam. Może dlatego, że parę lat temu oglądałam skoki z moją kuzynką : ona kibicowała Morgiemu, a ja Gregorowi, i jakoś tak zostało, ale i tak gratulacje za posiadanie takich gadżetów ; D

    OdpowiedzUsuń