środa, 10 kwietnia 2013

Bo jakoś trzeba zacząć :)

Cześć wszystkim, 

Najważniejsze - o czym będzie ten blog? :)
Bloga założyłam z myślą o wszystkich fanach skoków narciarskich. Wiadomo, że nie wszyscy z Nas mają okazje jeździć na zawody, a chyba każdy chciałby otrzymać autograf od swojego idola. 
Tak się składa, że sama, od kiedy pamiętam jestem wielką fanką tego sportu. 
Autografy zaczęłam zbierać około rok temu. Od tej pory ciągle staram się poszerzać moją kolekcję, a każdy list sprawia mi wiele radości.

Na blogu będę chciała wrzucać skany otrzymanych podpisów ale również pisać jak można je zdobyć, bo to jest chyba dla Was najważniejsze. Wszystkie adresy będą przeze mnie wcześniej sprawdzone. 
Jeżeli będziecie mieć jakiekolwiek wątpliwości, proszę kierować je pod ten adres mailowy. Na pytania tam skierowane zawsze chętnie odpowiem:
z-milosci-do-skokow@wp.pl

I teraz wielka prośba do Was. :) 
Wiem że istnieje sporo blogów o takiej tematyce, więc będzie mi bardzo miło jeżeli podacie mi linki do nich w komentarzach. Chętnie je zaobserwuję i będę je często odwiedzać. W ten sposób będziemy mogli ciągle uzupełniać swoje kolekcje. :) 

__________________________________________________

Jedną ze swoich zdobyczy pochwalę się jeszcze dzisiaj! :) 
Agata. 

2 komentarze:

  1. Hej :) Super, że założyłaś bloga o autografach! :) Będę częstym bywalcem :) Dodałam Cię do linków :) Pozdrawiam i zapraszam na mój blog! ^^ http://grafyfanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://grafypatrykaskijumping.blogspot.com/ - zapraszam

    OdpowiedzUsuń