piątek, 12 kwietnia 2013

Martin Koch

Cześć ;) 
Długo nie wiedziałam kogo mam wybrać do drugiej notki, ale postanowiłam że będzie to Martin Koch. Mam nadzieję że wiele z Was marzy o Jego autografie i że będę mogła pomóc w spełnieniu marzeń. 




Martin Koch to jeden z najbardziej utalentowanych skoczków w Austrii. Pochodzi z rodziny sportowej. Jego matka jest bliską krewną Ernsta Vettoriego i Armina Koglera - dwóch wielkich skoczków austriackich sprzed lat.
-Rekord życiowy 243 metrów - z upadkiem (25.02.2012 - Vikersund), oficjalnie mierzony 241,5 m w Vikersund,
 -Pierwsze zwycięstwo w PŚ w Harrachovie (08.01.2011)
 -Pierwsze podium PŚ w Engelbergu (16.12.2001)
www.skijumping.pl


I teraz pewnie najważniejsze dla Was - jak zdobyć taki autograf? 
Nic prostszego! 
Wystarczy napisać prośbę na adres znajdujący się na jego oficjalnej stronie w zakładce "KONTAKT" 

Martin Koch
Anton Mahringerweg 17
9500 Villach

AUSTRIA

Prośbę do Martina wysyłałam około rok temu i odpowiedź dostałam po niecałych dwóch tygodniach! Pamiętam, że nie wysyłałam kuponu IRC, ale widzę że na oficjalnej stronie został dodany dopisek o konieczności dołączenia opłaty za odpowiedź. 

Cieszę się że Martin odpowiedział tak szybko, no i że dopisał dedykację - mała rzecz, a jak bardzo cieszy!

*Dostałam dwie takie same karty, ale wstawiam tu tylko tą z dedykacją. :)

Powodzenia! :)
__________________________________________________

Mam nadzieję że notka była pomocna. :)
Jeśli macie jakieś pytania, przypominam że można kierować je tutaj:
z-milosci-do-skokow@wp.pl

Zapraszam do zaobserwowania. Możecie również podać swoje blogi w komentarzach, chętnie je odwiedzę. :)

Dzięki za każdy komentarz, 
Agata.

1 komentarz:

  1. Ja się jakoś zawsze cykam o autografy prosić. Wiem, jestem dziwna, ale nie, to nie dla mnie, choć...popatrzeć lubię. Sama osobiście chciałabym Gregora autograf xD

    OdpowiedzUsuń