środa, 24 kwietnia 2013

Austriacki Związek Narciarski

Cześć. :) 
Dzień się zaczął dla mnie świetnie. Jeszcze do końca oczu nie otworzyłam, a tata wręczył mi kopertę. Okazało się że to wyczekiwany list od Austriackiego Związku Narciarskiego. 
Otrzymałam trzy autografy. 

1) THOMAS MORGENSTERN 



Thomas Morgenstern (ur. 30 października 1986 w Spittal an der Drau) – austriacki skoczek narciarski, trzykrotny mistrz olimpijski, ośmiokrotny mistrz świata, dwukrotny mistrz świata w lotach, trzykrotny mistrz świata juniorów. Dwukrotny zdobywca Pucharu Świata 2007/2008 oraz 2010/2011. Zwycięzca 59. Turnieju Czterech Skoczni (sezon 2010/2011).
www.wikipedia.org

2) ANDREAS KOFLER



Andreas Kofler (ur. 17 maja 1984 w Innsbrucku) – austriacki skoczek narciarski, reprezentant SV Innsbruck Bergisel, zwycięzca 58. Turnieju Czterech Skoczni, wicemistrz świata z Oslo.
-Rekord życiowy 233 metrów (26.02.2012 - Vikersund)
 -Pierwsza wygrana w Pucharze Świata 04.02.2006 w Willingen
www.wikipedia.org
www.skijumping.pl

3) GREGOR SCHLIERENZAUER 



Gregor Schlierenzauer (ur. 7 stycznia 1990 w Rumie) – austriacki skoczek narciarski, reprezentant SV Innsbruck Bergisel. Trzykrotny medalista olimpijski, dwukrotny zdobywca Pucharu Świata w skokach narciarskich: w latach 2008/2009 oraz 2012/2013. Pięciokrotny medalista mistrzostw świata w lotach narciarskich, w tym złoty indywidualnie z 2008. Dziewięciokrotny medalista mistrzostw świata, w tym indywidualny mistrz świata z konkursu na dużej skoczni w Oslo w 2011 roku. Zwycięzca 60. i 61. Turnieju Czterech Skoczni (w sezonach: 2011/2012 i 2012/2013).
www.wikipedia.org


Autograf od Morgiego i Kofiego już miałam (co nie zmienia faktu że bardzo mnie ucieszyły, tym bardziej że są na innych kartach), ale o autografie Gregora marzyłam już bardzo długo :) 

Adres na który wysłałam prośbę to: 

Österreichischer Skiverband
Olympiastraße 10
A-6010 Innsbruck
AUSTRIA

Na odpowiedź czekałam dokładnie 23 dni. Nie dołączałam kuponu IRC ani koperty zwrotnej. 
Myślę więc że warto pójść na pocztę i wysłać list na ten adres. :) 

Powodzenia! :) 
__________________________________________________

Jeśli macie jakieś pytania, przypominam że można kierować je tutaj:
z-milosci-do-skokow@wp.pl

Zapraszam do zaobserwowania. Możecie również podać swoje blogi w komentarzach, chętnie je odwiedzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! 
Agata.

15 komentarzy:

  1. Hej, ja ostatnio też dostałam autografy Gregor, Morgi i Koflera. Nawet nie musiałam wysyłać listu tylko Wysłałam e-mail :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ich stronie jest taki formularz kontaktowy. Musisz wejść do linku Kontakt i uzupełniasz swoje dane imię, nazwisko, adres i adres e-mail. A potem możesz pisać prośbę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, też widziałam ten formularz, ale myślałam że prędzej odpowiedzą jak dostaną list. :)

      Usuń
  3. E-mail do nich Wysłałam 10/04 a następnego dnia dostałam odpowiedź, żebym podała im mój adres to wyślą mi jakieś autografy. I 22/04 dostałam te autografy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. List w jakim języku pisałaś? I jeszcze jedno, podasz link do strony Austriackiego Związku Narciarskiego :>

    Te notki są świetne, myślę że w wakacje zacznę kolekcjonować autografy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. List pisałam w języku angielskim (niemiecki jest u mnie tragiczny), a strona AZN-u to: http://www.oesv.at/deroesv/standort/index.html

      Dziękuję, bardzo mi miło! Powodzenia! :)

      Usuń
  5. Aaaaaa ! Autograf GREGORA <3333333333
    Teraz to muszę się zabrać za to kolekcjonowanie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Gratulejszyn!
    Też muszę wysłać ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Woooow! Genialne. Gratuluję, świetna zdobycz! Także muszę wysłać prośbę! Dzięki za adres + zapraszam na : www.mymodestlife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie gratulacje. Ja również marzę o autografie Schlierenzauera ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać nieźle uzupełniamy się notkami, bo ja jeszcze nie pisałam do Austriackiego Związku i dzięki Tobie dowiedziałam się, że warto. :)
    Może w najbliższym czasie do nich napiszę, ale zniechęca mnie fakt, że nie mają innych kartek, niż te które dostałaś. Chętnie poprosiłabym o podpisy innych zawodników, a tu nici. W każdym razie gratuluję, szczególnie Gregora, bo jego kartki jeszcze nie mam w kolekcji.
    Życzę kolejnych udanych zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej! gratuluję, świetne zdobycze :D też chyba do nich napiszę bo warto :))

    dodałam Cię do 'obserwowanych blogów' na http://autografy-tyski.blogspot.com/

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne grafy :)
    zapraszam do mnie http://grfaymadzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń